28 Nisan 2009 Salı

Münazara ve Ortaya Karışık

Bugün Dil ve Anlatım dersinde Münazara yaptık. Yaklaşık 2 haftadır müfredatımız gereği işlemekte olduğumuz konu buydu. Güzel, zevkli ve eğlenceli geçeceğini biliyorduk münazaranın. Uzun zamandır iple çekiyorduk bu olayı. Ve, dün yaptık.

Savunulan düşünceler: "Televizyon insan hayatını olumsuz yönde etkiler" ve "Televizyon insan hayatını olumlu yönde etkiler" idi. Biz "olumsuz yönde etkiler" i savunuyorduk, haliyle rakip grup "olumlu yönde etkiler" i savundu. Öncelikle grupları yazayım:

           Bizim Grup
  • Ben
  • İsmail Coroz
  • Sercan Çetin
Rakip Grup
  •  Mehmet Ali Çakmak
  • Uğur Işıldak
  • Ali Zorlu
Aslında yazacak pek bir şey yok. Ezdik. Ezdik. 321 - 210. Neyse... Yazacak pek bir şey yokmuş hakikaten, kala kaldım.

MEB'ten güzel bir uygulama

MEB Lise son sınıf öğrencileri için çok yararlı bir uygulama başlatmış. 15 Mayıs'tan sonra velimiz ile okula gelerek bir dilekçe veriyoruz ve 45 günlük özürlü-özürsüz devamsızlık hakkımızı tümüyle kullanabiliyoruz. MEB normalde bize özürsüz 20 gün devamsızlık hakkı veriyor. Benim özürsüz devamsızlık 15 gün, 25-30 gün de veli dilekçesi ile izin çaksam, 15 Mayıs'ta bizim okullar kapandı demektir. Vallahi ilk defa düzgün bir iş yaptı MEB. Kendilerini kutluyorum.

Yarın çok sağlam bir halı saha maçı yapacağız. 8-9 rezervasyon yaptım. 5 maçtır galip gelmekte Ali Burak Demirel ve ekibini bu kez alt edeceğiz. Kadro ciddi anlamda çok sağlam bu sefer. Yarın eğer yenersek ki yüzde 51 yeneceğimizi düşünüyorum, buraya süper detaylı bir yazı gireceğim. Yenilirsek, durumu "Kısa Notlar" bölümünden takip edebilirisin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder