3 Mayıs 2009 Pazar

Halı Saha Maçı - Vol. 1

Son iki halı saha aktivitemizi "Kısa Notlar" bölümüne, yüzeysel bir şekilde giriyordum. Bu kez detaylı bir şekilde yazmak istedim.

Rakip ile daha önce iki maç yapmış ve birini kazanıp diğerini kaybetmiştik. Yani durum 1-1'di. Kritik bir maçtı. Maçın zor geçeceğini düşünüyordum fakat beklentilerimin biraz altında geçti.

Bizim Takım
  • Onur Çetin
  • Burak Bayram
  • Kudret Pınar
  • Eray Kundak
  • Ben
  • Mehmet Gökçe
Rakip Takım
  • Emre Yıldırım
  • Mehmet Ali Çakmak
  • Ali Burak Demirel
  • Uğur Işıldak
  • Oğuz Özcan
  • Aykut X
Maça yine sürekli pas yapmaya çalışacak başladık. Maçın ilk dakikasında attığımız gol ile öne geçtik. Kısa süre sonra fark ikiye çıktı. Yanlış hatırlamıyorsam Eray'dan geldi bu goller. Yine hızlı paslar ve Onur tarafından atılan ara paslar sayesinde farkı iyice açtık ve skor 6-0'a geldi. Ardından rakip iyice sinirlendi ve biraz da dağıldı. Ama buna rağmen iki gol bularak skoru 6-2'ye getirdiler. Attıkları golün hemen akabinde attığımız gol ile skoru 7-2'ye getirdik. Ardından rakip iki gol daha bularak farkı 3'e indirdi ve biraz olsun morallendi ve dirildi. Bu sırada yine sahneye Eray çıktı ve skoru 8-4'e getirdi. Ardından Onur ve Burak Bayram'ın golleri ile skor 10-4 oldu. Rakip iki gol, biz bir gol bulduk ve 11-6 oldu maç. Ardından biz bir gol daha atarak skoru 12-6 yaptık. Maçın sonları tempo olarak düşük bir şekilde geçti, bu düşük tempo da bir çok pozisyon yakalayan rakibimiz 2 gol daha attı ve skor 12-8 oldu. Maç da bu skorla bitti.

Maç boyunca savunmada bekledim. Bizim takım futboldan ciddi anlamda anlayan insanlardan kurulu olduğu için hızlı ve akıllı oynuyorlar. Ben çoğu zaman onlara ayak uyduramıyorum, biraz hızlarını kesiyorum. Hızlı pas yapıyorlar, ayağıma top gelmesin diye dua ettim tüm maç =). Bir hata yapmaktan çok korkuyordum. Neyseki direkt olarak benim hatamdan kaynaklanan bir gol olmadı, sadece bir pozisyonda topu uzaklaştırayım derken top rakibin ayağına çarpıp gol oldu o kadar.

Onur yine muhteşemdi. Sanırım Kaş'ta futbolu en iyi bilen 2-3 kişiden birisi o'dur. Her açıdan kusursuz, özellikle halı sahada. Savunma, hücum. Her iki tarafı da çok iyi uyguluyor. Hızlı düşünüp, hızlı ve doğru paslar atıyor. Yeri gelince süper şutlar çekiyor. Hele son iki maçta, birbirinin kopyası iki gol attı ki, çok güzeldi. Sol çarpara açılan topa, sol ayakla uzak direğe vuruyor ve gol oluyor. Gerçekten muhteşem.

Eray çalım yapmayı çok seviyor. Bu yüzden biraz fırça yedi ama sanırım 5-6 tane gol attı. Gol yönünden takımı sırtlayan o oldu. Kudret ise daha çok savunmada iyi işler yaptı. İyi top kullandığını söyleyebilirim, savunmada da çok iyi işler yapıyor. Hem hızlı, hem dirençli. Burak Bayram'da her zaman ki gibiydi, ilerde yapması gerekeni yaptı, gol attı, asistler yaptı. Çok iyiydi, yeri geldi savunmaya yardım etti. İyi top tutup kullanıyor, geçen maçlarda aşırı agrasif tavırları vardı, bu maçta hiç öyle değildi. Gayet cool bir şekilde takıldı, topunu oynadı, gerisini siktir etti. İyi de etti.

Mehmet şuana kadar gördüğüm en iyi kalecilik performansını bugün sergiledi. Gerçekten çok iyiydi. Özellikle attığı paslar, oyunu çok iyi başlatması bizi oldukça rahatlattı. Yeri geldi kurtarışlarıyla da öne çıktı. 20-30 maçtır kendisi ile maça gidiyorum, hiç bu kadar iyi olduğunu görmemiştim.

Rakip maça direkt yenik başlayıp, hep öyle götürdüğü için ve maçın başında ağır bir fark yiyince moral olarak çöktü, kendi içinde kavga etmeye falan başladı. Bu da onların sonunu hazırladı.

Maç içerisinde gözüme çarpanlar bunlar. Kendimi hiç beğenmedim bu maçta. Ulan benim sağ ayağım çok iyidir, çok isabetli paslar falan atarım ama işte hata yapma korkusu ve baskı yüzünden doğru düzgün top kullanamıyorum. Bilemiyorum, belki gelecek sefer bir maç daha olursa çağırılmayabilirim. Çağırılırsam da kendime çeki düzen vermeye çalışacağım. Çünkü bu takımda oynamak gerçekten ayrıcaklık gibi. Herifler Barcelona gibi top yapıyor, halı saha da bu adamları yenebilecek takım Kaş'ta yok sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder