24 Mayıs 2009 Pazar

Level'a İlk Adım ve Ortaya Karışık



Bildiğiniz veya bilmediğiniz gibi, 2 aydır Level Dergisi'nde deneme yazar olarak, Level Online'da yazmaktaydım. Dün gelen bir mail ile bu durum sanırım değişti. Dergi için bir inceleme yazdım bugün ve gönderdim. Yüzde 90 yayınlanacaktır o yazı ve uzun zamandır hayalini kurduğum şeye ulaşmış olacağım. Bir dergide yazıyor olacağım. Gerçekten çok mutluluk verici.

Yaz geldi dedik... Gelmemiş. Son 1 haftadır bir gün güneşli bir gün yağmurlu. Bu sabah havanın ne kadar güzel olduğunu görüp denize gitme planları yaparken, öğleden sonra havanın kapanması ve yağmur ile birlikte şok oldum. Nasıl bir iklimdir anlamadım. Şu sıralar gerçekten bir acayip ortalık.

Dün grup olayları kapsamında, okuldaki vokal şahıslar ile bir çalışma yaptık. Sonuç tam bir hüsran ve rezaletti. Hiç biri doğru düzgün şarkılarını söyleyemediler. Hatta bazıları o kadar batırdı ki, şarkıyı olduğu gibi değil kendi yorumuyla okumaya kalktı. Sinir bozucu bir durumdu. Yokluktan, sessimizi çıkartmadık. Yani, saçma sapan okuyorlar şarkıları, bir de giderken nasıldık diyorlar. Ulan nasıl olacaksınız? Götüm gibiydiniz. Allah allah... Aysun hocanın söylediğine göre iyi olurmuş bunlar, inşallah olurlar. Gelecek çalışma Pazartesi günü, göreceğiz bakalım neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder