27 Haziran 2009 Cumartesi

2005 - 2009

2005 yılında başladım Lise hayatıma ve 4 yıl sonra yani 2009 yılında sona erdi. Çok az bir farkla kötü anılarımın ağırlıkta olduğu bir dönemdi aslında ama her şeye rağmen "güzeldi" diyorum. Sonuçta bir daha asla böyle bir ortama sahip olamayacağım. Bir daha asla liseye geri dönemem. Sınıftaki o geyik ortamını bir daha asla göremeyeceğim. Kötü bir şey...

Güzel iş aslında öğrencilik. Sabah kalk, okula git, akşam 3'te çık, sonra ne yaparsan yap. Başka hiçbir işin yok. Tek işin sınıfını geçmek. Hatta biraz da sıkıp bir takdir veya teşekkür belgesi koparabilmek. Düzenli bir yaşam sağlıyor aslında okul. Rutin bir hayatmış gibi görünüyor olsa da insanı disiplinli bir yaşantıya itiyor. Her sabah kalkmaya, saçların uzadığında zorla da olsa kestirmeye, az da olsa derslerine çalışmaya itiyor insanı. Güzeldi yaa. Her şeye rağmen güzeldi. Üzülüyorum gerçekten bittiğine. Keşke bitmeseydi. Keşke 2,5 ay sonra tekrar okullar başladığında biz de okuldaki yerimizi alabilseydik. Ama olmayacak işte. Başı boş koyun gibi ortalıkta takılacağız.

Lise hayatım boyunca çeşitli derslerde çeşitli öğretmenler derslerime girdi. İyi kötü hepsinin benim üzerinde bir etki bıraktığını düşünüyorum. Kimisinin iyi anlamda kimisinin ise gerçekten kötü anlamda etkileri olmuştur. Ama şu an bu o kadar önemli değil, ben sadece o şahısları buraya yazmak ve hepsine teşekkür etmek istiyorum...
  • Abdurrahman Gültekin
  • Aysun Uruğ
  • Ayşe Hiçsanmaz
  • Bayram Salman
  • Engin Görsoy
  • Erkan Ünoğlu
  • Füsun Karaca
  • Güven Doğan
  • Hamdi Özdemir
  • Hatice X?
  • İhsan Hiçsanmaz
  • İlkay Tarım
  • Kadriye Oğul
  • Lale Kantık
  • Mehmet Gür
  • Nilgün Yücel
  • Sultan Yıldırım
  • Süleyman Gülaşlar
  • Şükran Ünver
  • Tanju Toraman
  • Umut Eş
  • Zeynel Havuz
Not: Bu liste alfabetik sıraya göre hazırlanmıştır. "Ben niye sondayım lan?" diye düşünmeyin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder