26 Haziran 2009 Cuma

Çalışmaya Başladım

Evet. Blogu ilk açtığımda ne güzeldi, her gün yeni bir yazı yazıyordum. Hep böyle oluyor zaten, bloglar hep bir hevesle açılıyor ve unutulup gidiyor. Etrafımdaki, internetten arkadaş olduklarım... Herkes için bu durum geçerli. Neyse... Daha seyrek aralıklarla da olsa bloga yazı yazmaktan vazgeçmeyeceğim.

Bu salı çalışmaya başladım. "Deniz Rent a Car" isimli Rent a Car'da çalışıyorum. Sabah 8'de dükkanı açıyor, öğlen 2-3 saat tatil yapıyorum ve akşam 21:30'da da komple çıkıyorum. Ama herhangi önemli bir işim olduğunda dükkanda kalmak bir zorunluluğum yok. Dükkan sahibi yani patronum, eniştem. Bana gereken tüm kolaylığı sağlıyor =) Alıştım şu an işe ve pek şikayetçi değilim...

2 gündür saatlerce bir sandalyede PC başında oturmaktan belim ağrımaya başladı. Bugün gece 1-1,5 saat arayla sürekli uyandım. Bir türlü düzgün bir uyku çekemedim bel ağrısı yüzünden. Sabah kas gevşetici krem sürdüm ve bu biraz olsun beni rahatlattı ama bu rahatlatma durumu da 20 dakika sürdü. Tekrar ağrılar başladı. Bunun üzerine doktora gittim. Bel kaslarımın güçsüz olduğundan bahsetti doktor. Bel kaslarımı güçlendirmeli ve dengeli ve düzgün beslenmeliymişim. Hatta ne bulursam yersem de fena olmazmış =) . Bel kaslarımı güçlendiremezsem bu sorunun ilerleyen zamanlarda bel fıtığına kadar yolu var dedi. Bel kasları için de spor şartmış. Zaten spor yapıyorum ben. Basketbol ve futbol oynuyorum aktif olarak. Böyle olunca da direkt olarak bel kaslarına yoğunlaşmamı sağlayacak olan bir öneride bulundu doktor ve Fitness'a başlamamı söyledi. Fitness'ta hem vücut olarak dinç bir vücuda sahip olacağım hem de bana ayarlayacakları beslenme programı ile vücudumun ihtiyacı olan tüm gerekli besinleri alacağım. Doktor 2 tane de hap verdi. Onları kullandıktan sonra biraz daha rahatladım. En azından şu an sandalye de otururken bir sorun yaşamıyorum. İlaçlar işe yaramasaydı halim ne olurdu acaba... Çok fena bir şey yaa bu bel ağrısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder