9 Haziran 2009 Salı

Yarın Neler Olacak?

Yarın derken, gelecek anlamında değil. Gerçek anlamda yarın. Yarın 9 Haziran. Okul gecesi günü. Uzun zamandır beklediğimiz, haftalardır çalıştığımız gün. Peki yarın tam olarak ne olacak? Evet, gereksiz ama yazmak istiyorum.

Sabah muhtemelen 11:00'da uyanırım. 1-1,5 saat bilgisayara takıldıktan sonra kahvaltımı yapar, duşumu alır ve okula giderim. Saat 13:00'da Sinan'ın davulunun taşınması konusunda son detaylar konuşulacak. Ayrıca Egehan ve Oğuzhan (tüf)'ın Aysun hocaya son bir kez şarkıları dinletmesi gerekiyormuş, onu izleyeceğiz. Ardından ne olacaksa olacak ve saat 16:00 olacak.

16:00'da okulun ayarladığı pikap Sinan'ın davulu ve diğer taşınması gereken eşyalarımızı Sinan'ın evinden alacak ve Antik Tiyatro'ya getirecek. Tiyatro sahnesi büyük bir ihtimal kurulu olacaktır biz oraya geldiğimizde. Sinan'ın davulu kurduktan sonra bizim gitar setup'larını ayarlayacağız. Bu olayların tamamının bitmesi 17:00'ı bulacaktır hatta geçecektir. 17:00'da Aysun hoca ve klasik gitar grubu Grup Antik gelecek.

Ardından biz gitarları bağladıktan ve Sinan'ın davulu kurduktan sonra, birer kez daha şarkıları çalacağız. Sound Check olayı yani. Ardından sırasıyla Rap ve Klasik gitar grupları da birer sound check yaparlar. Bunlar bittiğinde saat 18:00 olmuş olacak.

18:00'da herkes dağılacak. 20:00'a kadar ne yapacaksa yapacak millet. Ben muhtemelen yemek yerim, ardından duşumu alıp Antik Tiyatro'ya gelirim saat 20:00'da. 20:45 veya 21:00'da gece programı başlar. İlk olarak slayt gösterisi izletilecek. Slayt tahminen 9 dakikalık bir süre alacak.

Slaytın hemen ardından sahneye biz çıkacağız. Sırasıyla Sarı Çizmeli Mehmet Ağa, Yalan Dostum ve Sevda Çiçeği çalacağız. Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'nın introsunda bir hata yapmazsam tüm şarkıları hatasız çalacağımı düşünüyorum. Sarı Çizmeli'de hata yaparsam, yaptığım tek hata da o olur muhtemelen.

Bizden sonra Egehan ve Oğuzhan çıkacak ve 2 parça söyleyecekler. Birisi Egehan'ın solo şarkısı diğeri ise Oğuzhan'la düet.

Rap'ten sonra Grup Antik gelecek. Muhtemelen 6-7 parça çalar onlar. Tam olarak ne çalacaklarını veya ne yapacaklarını bilmiyorum. Ben de orada göreceğim.

Müzik olayları tümden bittikten sonra Tiyatro olayı var. Tiyatro'nun adı Seni Seviyorum. Merakla bekliyorum ben de bu tiyatroyu. Güzel diyorlar, izleyip göreceğiz.

Tüm program bittikten sonra malları tekrar okulun ayarlayacağı pikap'a doldurup, geri götüreceğiz. Ve gece burada sona ermiş olacak. Bu kadar... Egzantrik bir durum yok yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder