25 Temmuz 2009 Cumartesi

İşten Ayrıldım - Bar Macerası

İşten ayrıldım. Tam bir boşluk içerisindeyim. Yapacak hiçbir şey(!) yok. Günler boş geçiyor. Sıkıntıdan patlıyorum.

İşten ayrılınca gitarıma sımsıkı sarılmış durumdayım. Her gün yeni bir şarkı öğrenmeye gayret gösteriyorum. Bugün Pink Floyd - Time'ın solosunu öğrendim. Dün Still Loving You'nun ara solosunu, ondan önceki gün de Kupa Kızı ve Sinek Valesi'nin sondaki solo vari kısmını. Her gün yeni bir şey öğreniyorum. Bu arada parmaklarım acayip yumuşamış. Eskiden Guitar Pro'da tablara bakarak direkt olarak çalardım şarkıyı, şimdi biraz zaman alıyor sanki tabı okuyup çalmak. Bunun dışında parmaklarım da harap oldu. Sol elimin parmaklarında yer yer parçalanmalar ve soyulmalar meydana geldi. Hatta yanıyor işaret, yüzük ve orta parmağım...

ÖSS demiştim bundan önceki yazımda. ÖSS'den aldığım sonuç sonrasında bir sene daha Kaş'ta kalmayı, dershaneye gitmeyi ve biraz olsun gayret göstererek bir lisans programına yerleşebilmeyi ümit etme kararı aldım. Buradaki dershanenin kalitesizliğinden herkes yakınıyor ama sanırım başka çarem de yok. Demre veya Finike'ye gidip gelmek gerçekten zor olur.

Bu arada son günlerde bende bir gözlük takıntısı başladı. Hiç bana göre bir şey olarak görmediğim gözlük takmak eylemini, ciddi anlamda isteyerek yapmak istiyorum şu sıralar. Nerden çıktı lan diye soracak olursanız, bizim Koray'ın gözlüğünden çıktı. Bir taktım çok hoşuma gitti. Ardından o gözlüğünü geri aldı. Bugün Kemal'in dükkanda bir gözlük varmış, gerçekten çok hoş bir gözlük. Bana verdi onu. Keyifle takıyorum evde ama henüz dışarda takabileceğimi sanmıyorum. Bir acayip geliyor gözlükle gezmek =) Tepkilerden de çekiniyor insan. =D Ahaha.

In Köprüaltı in Rock Bar

Geçen gün Köprüaltı'na gittik. Grup Akxi çalıyordu yine. Zaten onları dinlemeye gittik =). İlk olarak Türkçe parçalar çaldılar. Bir ara, ara verdiler. Bu sırada etrafıma baktım, bizim Egehan'da orda =). Biraz konuştuk. Bizde çıkalım falan dedim buna, "her zaman" dedi. Sadece bir şarkılığına sahneyi bize bırakabilirlerdi o an isteseydik ama götümüz yemedi. Aslında benim götüm yemedi, sahnedeki gitarist olağanüstü çünkü. Neyse... Tekrar başladılar çalmaya. Sanki bana ve Egehan'a nazire yaparcasına, Sarı Çizmeli Mehmet Ağa çalmaya başladılar, bir an gözgöze geldik Egehan'la. =) Evet, bizim okul gecesinde çaldığımız Sarı Çizmeli Mehmet Ağa. :D Geyik gibi izledik. Gitaristte tüm pedallar var, Wah ile olağanüstü bir intro attı. Harikaydı valla =).

Ardından bir ara daha verdiler. Gitarist bizim masaya geldi. Master of Puppets çalar mısınız dedim =). "Çalacağız" dedi. Tekrar sahneye geldiler. Aslında repertuarlarında Master of Puppets yok. Ama buna rağmen sırf beni kırmamak için davulcu ve bascıyla anlaştı gitarist abi ve Master of Puppets çaldılar. Ortasına kadar vokalsiz bir şekilde çalıp, bir anda bitirdi ve parmağıyla bizi işaret etti. Bizi mutlu etti, işte böyle alçak gönüllü insanlar da var dünya da. Gitarist abinin adı Ahmet, saygı ve sevgilerimi gönderiyorum burdan =).

Neyse... Master of Puppets'ın ardından 2 parça çaldılar. Biz bu arada bir istek parça daha yazmak derdindeydik. Kağıt kalem aldım geldim. Seek and Destroy yazdık kağıda. İsmail gitti verdi. Sonra vokalist "Seek and Destroy istiyor arkadaşlar, birazdan çalacağız" dedi. Seek and Destroy'u duyan bir grup turist, bir an celallendi =). "Now play... Now!!!" şeklinde bir tepki verdiler. Ardından bir alkış ve çığlık koptu ve vokal tamam dedi ve sahneden indi. Seek and Destroy'u gitarist Ahmet seslendirdi. Öküz gibi girdi şarkıya, millet indirdi kafayı öe, başladı headbang'e. Gitarist Ahmet'de öküz gibi headbang yaptı. Çok gazdı çok. Searchiiiiing diyor bize dönüyor, biz öküz gibi SEEK AND DESTROOOY diye anırıyoruz. Ben direkt brutal vokal şeklinde bağırıyordum ama pek anlaşılmıyordu ses sisteminin mükemmel olmasından dolayı =). Sanırım son 2 hafta içinde yaşadığım en eğlenceli gecelerden biriydi. Bu arada ortam o kadar acayipleşti ki, şarkı sonrasında bir herif geldi "Ne güzel parça seçmişiniz lan aferin" şeklinde bir tebrik ile göğsümüzü kabarttı. Harikayız.

Seek and Destroy ve ardından gelen tebriğin ardından ben bir tane daha gaz parça istemenin derdine düştüm. Aklıma ne geldi dersiniz? Black Sabbath - IRON MAN... I am iron maaan... Hell yeah... Evet. Yazdım kağıda verdim vokaliste. "Yok" dedi ve siktiri çekti. Bende siktir oldum gittim. =) Bu siktirin üzerine bir yudum soğukluk aldım. Neyse... Sıkıldık yavaş yavaş. Adamlara saygısızlık olmasın diye ara vermelerini bekledik. Ara verdiler gitarist yine yanımıza geldi, nasılız falan dedi. Sen süpersin abi dedim, hoşuna gitti. =) Sonra ayrıldı yanımızdan. Bizde mekandan ayrıldık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder