5 Temmuz 2010 Pazartesi

Saçlarımı Kestirdim

Evet sevgili Şekerli Yoğurt okurları. Gerçi var mı ki öyle bir topluluk? Neyse…

Yaklaşık 14 aydır kestirmediğim saçlarımı bugün kestirmiş bulunuyorum. Saçlarımın ciddi anlamda acayip iğrenç bir hal almasının ardından, etraftan gelen tepkiler ışığında saçlarımı kestirmeye karar vermiştim, anlayacağınız üzere bugün kararımı uyguladım.

Bizim bir arkadaşın saçlarını berber bok etmişti ve 3 numaraya vurdurmak zorunda kalmıştı. O yüzden ben berbere değil kadın kuaförüne gitmeye karar verdim. Bunun neticesinde dün bir kadın kuaförüne gittim ve oradaki şahıs tarafından garipsendim. 40 dk sonra gel dedi bana… Gitmedim.

Bugün saç kesme elemanının erkek olduğu bir kuaföre gittim. Herif garip karşılamadı. Oturdum koltuğa. Her yerinden eşit şekilde 2-3 cm kısaltmasını söyledim. Öyle de yaptı. Ayrıca saçlarım çok sığ bir yapıya sahipmiş o yüzden ara makas vari bir şey de yaptı. Şu an saçlarım acayip rahat.

Fakat annem pek beğenmedi saçlarımın kesilmiş halini. “Hiç kesilmemiş bu” dedi. Tekrar kuaföre gittik. Bir güzel tekrar kesti herif. Bu kez cidden kısaldı. Aynaya bakınca iyi mi ettim kötü mü ettim diye düşünüyorum. Karar veremedim henüz. Eski hali daha iyiydi sanki… Ama sorun değil, kökü bende nasıl olsa.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder