23 Aralık 2010 Perşembe

Artık Kimse Reddedilmeyecek!

Şu sıralar aklımda farklı bir proje var. Hayır bu kez bir internet sitesi projesi düşünmüyorum. İlerde sosyoloji kitaplarında yazacak bir çizelge ve puanlama sisteminin temellerini atacağım belki de... Evet. Yapacağım sistem ile birlikte her birey kendisine ikili ilişkiler açısından bir puan biçebilecek. Belli kriterler eşliğinde, kendinde varolanlar ve olmayanlar olarak ayrılacak iki seçenek sistemi tabanlı olacak şekilde belli kriterler olacak. Bunları işaretlemek veya doldurmak veya adını her ne koyarsanız yaparak; herkes kendi puanını belirleyecek. Ayrıca bununla da kalmayacak tabii ki, karşı cinsin de puanını bu sistem sayesinde belirleyebileceksiniz. Böylece herkes kendi puanını ve karşıdakinin puanını bilerekten hareket edecek. Bunun sayesinde insanların reddedilme veya istenilmeme durumları en aza indirgenmiş olacak. Zira arz talep meselesi olay. Benim puanım 5 ise, 5'lik bir hatuna yazacağım ve böylece reddedilme riskim en aza indirgenmiş olacak. Her şey zevklere kalmış olacak. Zevkler örtüşmez ise ancak reddedilme durumu yaşanacak.

Şimdilik kafamda bir taslak oluşturmaya çalıştım ancak başaramadım çünkü bayağı bir geniş kapsamlı oluyor. Neredeyse kitap olarak bile çıkartılabilecek bir şeymiş gibi durduğu için şimdilik yazılı olarak ortaya koymaktan vazgeçtim bunu. Gerçi uzun bir sürecin akabinde, geniş ve kullanılabilir bir sistem ortaya çıkartmayı planlıyorum. En kötü ihtimal kendim kullanırım.

İlham kaynağı olarak şu iki filmi gösterebilirim bu konuda: She's Out of My League ve The Accidental Husband.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder