7 Aralık 2010 Salı

İnternet Sorunları


Sadece benim mi başıma geliyor acaba bu. Son 2 yıldır belirli aralıklarla internete bağlanamıyorum. Yaklaşık 6 ay önce evdeki tüm kablo tesisatını yenilemiş olmama rağmen bu durum yine de değişmedi. Dün gece saat 2:20 sularında siktir olup giden internet, sabah uyandığımda da yoktu. Her zaman ki gibi müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydımı aldılar. Ancak henüz gelen giden olmadı. Gerçi şu an problem çözülmüş durumda. 2 tane ethernet kartım var, modem kablosunu diğer karta takınca internet geldi. Ne kadar acayip bir durum.

Hepsini geçtim, dün gece Pulp Fiction'ı izleyemedim internet gittiği için. Online olarak izliyorum filmi ve yarısına kadar gelmiştim. 5. parta geçtiğimde internet gitti ve bir daha da gelmedi. Film de orada kaldı. Bir bok anlamadım filmin oraya kadar ki kısmından. Sanırım devam edeceğim yinede. Umarım güzel şeyler olur filmin devamında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder