25 Aralık 2010 Cumartesi

Kaş'ta Son Günler...

Evet, gidiyorum buralardan. Evimizi tuttuk. Eşyalarımızı gönderdik kargo ile; allahın belası Yurtiçi Kargo, kargoyu teslim edebilseydi tam süper olacaktı ancak alıcıyı bulamamışlar. Bir emlak bürosuna gönderiyoruz eşyaları ve Cuma günü mekana gittiklerinde alıcıyı bulamıyorlar. İşe bak. Neyse, Pazartesi günü şubelerinden alacağız malları artık.

Kimliğimin fotoğrafını değiştirdim. Buraya tıklayarak yeni fotoğraflı halini görebilirsiniz kimliğimin. Eski fotoğrafta saçlarım kısaydı, bu fotoğrafta ise uzun. Bayağı karı gibi oldu kimlikte. Pek beğenmedim. Sakal falan işleri de sakat olduğu için bizde, tam bir fiyasko fotoğraf. Neyse, olsun... İdare edeceğiz artık öyle. En son geçen sene yenilemiştim kimliğimi ve o kimlik yenilemeyi yapan kadın, makineye aynı anda iki kimliği birden soktuğu için kimliklerin kaplaması yarak gibi olmuştu. Bu kez düzgün oldu çok şükür.

Onun haricinde Trafik Şubesine de uğradım. 5,5 aydır elkoyulmuş olan ehliyetimi, süre dolunca ailemin alıp alamayacağını sordum. Ailen kim diye sordu herif, söyledim. "Tamam lan hadi git, gelsin baban alsın ehliyeti" dedi görevli, peki dedim çıktım. =D Kaş işte...

Birazdan, yarın yanıma alacağım eşyaları ayarlayacağım/hazırlayacağım. Güzel de bir playlist yapmam lazım tabii ki yolculuk için. Gerçi film izlerim yine muhtemelen ama olsun, müziklerimi de güncellemem ve son gözdelerimi listeme eklemem lazım.

Aslında bahsedecek çok şey var da, zamanı gelince yazacağım onları...

1 yorum:

  1. karı gibi değil de biseksüel gibi çıkmışsın kimlikte.

    YanıtlaSil