19 Aralık 2010 Pazar

Kısa Kısa Vol. 1

- Eskişehir'de bir ev tuttuğumuz ve artık 6 ay boyunca orada yaşayacak olmamız sebebiyle bayağı bir heyecanlıyım.
- Kaş'tan ayrılacağım için üzülmüyorum da değil hani... Ama gerekliydi böyle bir değişim, o yüzden fazla takmıyorum.
- 20 gün sonra 6 aylık ehliyetime el koyulma cezam sona eriyor. Tekrar kavuşuyorum o harika şeye.
- Mahkeme celbi geldi, 23 Şubat 2011 tarihinde alkollü araç kullanmak suçundan yargılanacağım. Çok boktan bir olay.
- Mahkeme için Kaş'a geleceğimi düşünüyordum ama Eskişehir'e aldırabiliyormuşuz olayı.
- 12 Ocak'ta Antalya'ya gitmemiz gerekiyor öğrenci kartı çıkartmak için; bağlı olduğumuz büroyu Eskişehir bürosu olarak değiştirerek bu zorunluluktan kurtulmayı hedefliyoruz.
- Uzun zamandır halı sahaya gitmedik. Futbol oynamak istiyorum çok pis.
- Tek başıma basketbol oynamaktan büyük keyif alıyorum. Mesela bugün orta mesafe şut çalışması yaptım, çok eğlendim tek başıma.
- Eskişehir'e özel forum sitesi açıyoruz. Umarım tutar, tutmazsa kötü günler bizi bekliyor.
- Eskişehir'de gitar kursu vermeyi düşünüyorum. =D Neden olmasın aq?
- Evimize hep hayalini kurduğum Supernatural'ın 01x19 bölümünde yer alan portreyi asacağım. HD kalitesinde bulamadım henüz portreyi, bulunca bastırıp asacağım, harika olacak.
- Kipa'da satılan portatif kaleyi satın alıp, evimize kuracaktık ama evimiz dar olduğu için pek mümkün olmayacak sanırım.
- Evimiz evimiz diye bahsediyorum, çok fena hoşuma gidiyor lan =D Evimiz var aq bizim... =D
- Bir hatunu bikinili görmeden çıkmayın derim çoğu zaman, Eskişehir'de böyle bir imkanın olmayacak olması sıkıntı verici.
- Kaş Aydın Haber'in sitesini yaptım iyi kötü ama ben olmayınca site durmuş durumda. Oradaki elamana siteye nasıl ekleme yapacağını anlatmıştım ama sanırım anlamamış mal. Veya üşeniyor...
- Nedendir bilinmez bende pediyatrik bir çekicilik var sanırım. İlköğretim çocuklarına hitap ediyorum sanki, hep onlar talip oluyorlar acayip uyuz oluyorum. Çoluk çocuk...
- Eskişehir'de güzel kız yok. Veya ben 3 gün boyunca göremedim. Neden bu kadar seçiciyim acaba...
- Liseli hatunları daha çekici buluyorum, bazı mallar bunu pedofili olarak adlandırabilirler ama henüz sadece 91 doğumluyum ve çekici bulduğum kesim en küçük 94 doğumlu oluyor ve ben bunu prensip edindim. Sınırım 94.
- Bugün Beşiktaş maçı var, Quaresma reyiz sana güveniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder