17 Aralık 2010 Cuma

Tek Gece, 3 Film

Evet, Eskişehir yolunda teknobüsün bir nimeti olarak tabii ki film izledim. Başlıktan da anlayabileceğiniz üzere 3 film seyrettim. Güzel vakit geçirdim, yolculuk hoş geçti bu sayede. Filmler: O Kız Beni Aşar (She's Out of My League), Yahşi Batı ve Iron Man 'ydi.


O Kız Beni Aşar, klasik bir romantik komediydi tabii ki. Adından da anlaşılabileceği üzere... Bir hatun var taş gibi, vasat üstü bir erkek var ve erkek hatunu hallediyor falan... Bunun üzerine kurulu, klişe ama eğlenceli bir filmdi. Özellikle taş hatun ve vasat erkek ön sevişmesi sırasında erkeğin boşalması bayağı bir acayipti. Herif demek ki bayağı bir abazaymış. Hadi ön sevişme sırasında ereksiyon normal de, boşalmayı nasıl başarıyorsun be adam. Hadi boşaldın diyelim, pantolondan dışarıya nasıl çıkıyor sperm? Evet, bayağı bir mantıksız. O sırada eve gelen hatunun ailesi işleri tam bok ediyordu. Evin köpeğinin, pantolondan çıkan spermi yalamaya başlaması da bayağı bir faciaydı.

Yahşi Batı da izlenebilir filmdi diyebilirim. Komikti zaman zaman. Güldük eğlendik, hoş vakit geçirdik. Demet Evgar'ın, Cem Yılmaz'a yar olmasını bayağı bir yadırgadım gerçi, özellikle filmdeki halleriyle bayağı bir uyumsuzdular. Ayı stayla takılıyordu Cem Yılmaz, Demet Evgar'ı aslen hiç sevmem ve hiç çekici bulmam ama dizideki hallere bakıldığında bir kaç gömlek büyük geliyordu Cem Yılmaz'a.

Iron Man 2'yi de beğendim. Özellikle soundtrack'ler harikaydı. AC/DC harika bir seçim olmuş bu film için, bayağı bir sevdim. Film aman aman bir film değil ama yolculukta iyi gitti. Zaman geçirdi falan.

Bilmiyorum aslında ya... Şimdi bunları yazıyorum ve her filmi beğendiğimi söylüyorum ama aslında normal şartlarda beğenmeyebilirdim. Baksanıza, karakterlerin isimlerini dahi hatırlamıyorum. Nasıl izlediysem artık... Tren seyreder gibi seyretmişim demek ki. Neyse, olsun. En azından yolculuğu çekilebilir kıldı bu filmler. Sağolsunlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder