9 Ocak 2011 Pazar

BölümSonuCanavarı

Evet, çok uzun zaman oldu. Oyunlarla ilgilenmeyeli, takip etmeyeli hatta oyun oynamayalı. Ama bugün tekrar heves geldi bana bu konuda. Şöyle bir bakayım dedim sitelere ve oyun üzerine yazmak istediğimi farkettim. Aslında bunu burada da yapabilirim ama ben emek vererek yapacağım işin en azından bir boka yaraması gerektiğini düşünüyorum. Şu an bunları yazarken hiçbir ön hazırlık veya başka bir şeye gerek duymuyorum; çünkü aklımdan geçenleri yazıyorum. Bir inceleme veya ön inceleme yazmak için zibilyon farklı hazırlık gerekiyor. Emek gerekiyor. E öyle olunca da, okunma garantisi olacak bir yer gerekiyor.


Baktım şöyle bir sitelere. TRGamer'ın eski havası yok, salladım. Merlininkazanı zaten denediğim ve yönetilişini beğenmeyip salladığım bir yerdi, onu da direkt salladım. Oyunsitesi'ni düşündüm, orası da acayip boktan. Son olarak Bölümsonucanavarı'na baktım ve evet burası iyiydi.

Başvuru mailimi gönderdim. Deneme yazarı olarak beni alacaklarını düşünüyorum çünkü geçmişteki referanslarım fena sayılmaz. Ayrıca benden iyisini de zor bulurlar hani, eski hevesli hallerime dönersem bir de; coşar o site =D. Ama bakacağız bakalım. Beni alırlarsa ve yazmaya başlarsam, başlangıç olarak haftada bir yazı iyi olacaktır. Bakalım, neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder