17 Ocak 2011 Pazartesi

Çizim Kursuna Başladım

Eskişehir'de nihayet vakit geçirecek ve ileriye yönelik bir olay bulabildik. Özellikle AÖF'nin hiçbir skime yaramadığının farkına varmamız ile birlikte bir arayışa girmiş ve daha önce ki bir yazımda bahsettiğim Atölye Garaj'ı bulmuş ve kurs için söz almıştık. Bugün sabah 6'da uyuyup, 8:30'da uyandık kurs için. Kahvaltı yapıp yola koyulduk ve tam saatinde -10:00- atölyeye geldik.

Yaklaşık 45 dakikalık geyik muhabbetlerin akabinde bir şeyler yapmaya başladık. İlk olarak çizgi çizdik. Sanıyorum ki yaklaşık olarak yarım saat boyunca sadece yanlamasına, diklemesi ve 45 derecelik açıya sahip çizgiler çizdik. O kadar eğlendim ki, anlatamam.

Akabinde form alma deninlen olayın temelini öğrenip, bir kaç form çıkartma gayretinde bulunduk. Form çıkartmak harika bir olay, misal hiçbir bok bilmeyen bir insan bir bardağı rastgele gördüğü gibi çizmeye kalkarken, bizim gibi bilgili (=D) insanlar nesnenin formunu çıkartırlar ilk olarak. Barney Stinson'ın "Naked Man" bölümünde, Naked Man numarasını öğrendiğinde verdiği tepki ile benzer tepkiler verdim şahsen form olayını öğrenince. İyi düşünmüşler.

Kursu sevdim. Sanırım hiç aksatmadan söyleneni yaparsak, cidden seneye Akdeniz Üniversitesi'ndeyiz. Kurs ortamı da bir hayli hoş, hiç kurs veya okul havası yok; gayet ferah, sıcak ve nezih bir ortam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder