15 Ocak 2011 Cumartesi

Yurtiçi Kargo...

Kaş'tan kargo ile bir takım eşyalarımı göndermelerini istedim. Sadece ehliyetim, web cam'im ve biraz da zeytin yağı (yağ masrafı olmasın diye) göndermelerini istedim. Kaş'tan Eskişehir'e bir günde getiriyorlar kargoyu, süper bir olay. Ama bir ibnelik yapmasalar olmaz tabi...

Saat 16:00 sularında uyandım ve kargo margo gelmemişti. Kargo firmasını aradığımızda bir not bırakılmış olabileceğinden söz ettiler. Apartman kapısına gittim ve bir not vardı. Notta şöyle yazıyordu: "Söz verdiğimiz üzere kargonuzu kapınıza kadar getirdik ancak siz yoktunuz.". Ulan gavat, içerideydim ben. Uyuyordum. Kapıyı bir kaç kez daha çalmış olsa uyanıp bakacaktım kapıya muhtemelen. Pek bir siklemez oldukları için en fazla 2 kez çalıp siktir olup gittiler anladığım kadarıyla. Bizim apartmanın koridor ve merdiven elektrikleri çalışmıyor, haliyle ziller de çalışmıyor. Kapıya tıklama şeklinde oluyor sistem, haliyle duymak da daha zor oluyor. Şerefsiz herif bunu akıl edememiş olacak ki, 2 kez daha tıklamak aklına gelmemiş ve sikinde değil zaten basmış gitmiş.

Kargonun bizimle ilgili şubesine gittim. Kargoyu oradan teslim aldım. İlk paragrafta da belirttiğim gibi sadece üç parça şey istedim ama bu koli biraz fazla ağırdı. 14 kiloydu. 5 km yolu elimde o koliyle gezdim ve o kadar sinirlendim ki anlatamam. Eve geldiğimizde kapının önüne koliyi bıraktım ve kapıyı açtım. Akabinde kolinin neden bu kadar ağır olduğunu anlamak adına açmaya başladım. Ve içinden çıkanları listeleyeyim.

Zeytin yağı, tereyağ, kuru fasulye, bal*, çikolata, zeytin, börek, kurabiye, badem, ceviz, şeker, tencere, ehliyet, para, web cam. Evet, istediğim üç parça şeyin aksine, ne varsa konulmuş koliye.

Balı cam saklama kabına koymuşlar. Cam kırılmış. Güzelim bal göte geldi. Balı kurtarabilir miyim düşüncesiyle, camdan ayıkladım. Yarısını kurtardım fakat temiz olduğunu sanmıyorum o balın. İçinde muhakkak küçük cam kırıkları kalmıştır. Camları ondan ayrıştıracak bir yöntem üzerine düşünmekteyim şu an. Onu geçtim, elimi de kestim camlardan...

Evet, tüm bunların tek sorumlusu olarak Yurtiçi kargoyu görüyorum. Şerefsizsiniz. Bir daha sizinle kargo gönderirsem, ben de şerefsizim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder