20 Haziran 2009 Cumartesi

ÖSS 2009 - Grup

Evet. Uzun zaman oldu blog'a yazmayalı. Hatta beklemiyordum ama "olm niye yazmıyorsun artık, okuyorduk" gibi tepkiler bile almaya başladım. ÖSS geldi geçti, onunla ilgili bile bir bok yazmamış oluşum gerçekten çok kötü. Neyse, yazayım işte şimdi...

ÖSS 2009

Antalya'ya ÖSS'den bir gün önce gittim. Yolculukları hiç sevmem. 4 saat yolda geçirdik tabii. Neyse, vardık Antalya'ya, gece kalacağımız yer olan akraba evine gittik. Ardından 3-4 saat Antalya'da gezdik ve eve geldik. ÖSS ile hiçbir bağım yok tabii, ne bir stres ne bir korku. Hiçbir şey. Neyse... Yorgunluk ve biraz da sınav olacağından dolayı gece çok erken yattım, yanlış hatırlamıyorsam uyuduğumda saat 22:00 idi.

Sabah uyandım. Saat 6. Karnım acıkmış =) Tanımadığım bir evdeyim, millet uyuyor. Bir bardak su ile açlığımı bastırdıktan sonra tekrar uyumak için yatağıma gittim. Uyudum da... Bir saat sonra millet uyanmıştı, kahvaltı hazırlandı 40 dakika içinde. Kahvaltı çok güzel olmasına rağmen, hiçbir şey yiyemedim. Yiyesim gelmedi, sadece 2 bardak çay içtim... Sınava da bu iki bardak çay ile girdim. Aç aç girdim yani...

Neyse, okula geldik. Bizim buradan bir kaç arkadaşı gördüm. Bazı arkadaşlar motosikletle geçiyordu okulun önünden. 180 km yolu motosikletle gelmiş olma ihtimalleri oldukça yüksekti. Allah akıl fikir versin diyorum... :D

Sınava girdik. Oldukça zor geldi bana. Çok kötü başladı ama daha sonra hafiften toparladığımı hissediyordum. Bir yandan da açtım tabii. =) ÖSS'ye aç girilir mi ulan demeyin... Biliyoruz herhalde, girilmeyeceğini ama yiyemedim işte sabah. Bir şeyler oldu... Sınavın içeriğine pek fazla girmeyeceğim. Kötü geçti. 185 ham falan gelir birinci bölümden. İkinci bölümden daha da düşük. Büyük bir mucize olmazsa, 1 sene daha buradayım. Üniversite hayalleri yalan oldu. Gerçi böyle olması da gerekiyordu, hiç çalışmadım etmedim. Şimdi salak salak ağlamanın, yakınmanın bir anlamı yok. Kendi düşen ağlamaz... Hatta durumun vahimiyetini size aktarmak için şöyle bir matematiksel veri vermek istiyorum: Mat2'den 2 soru işaretleyebildim, biri doğru diğer yanlış.

Sınavdan sonra hemen eve döndük. Antalya'yı hiç sevmiyorum. Hemen döndüğümüz iyi oldu.

Grup olayları

Bu yaz bir barda çıkmak hayallerimiz vardı. Repertuarı genişletmek ve en azından haftada iki gece çalmak istiyorduk. Hatta Efendi Bar'ı falan ayarlayabileceğimiz konusunda Sinan'ın ciddi konuşmaları vardı. Ama şu an için hepsi yalan oldu. Bugün çalışmalara başlayacağız. Grubun ikinci gitaristi olacak olan Mert'in de dün gelmiş olmasıyla birlikte, bugün başlıyoruz olaya. Şu an için bir yerde çalacağımızın garantisi var. Biliyorum merak ettiniz. 5 Temmuz 2009'da yapılacak olan, Kaş Lisesi 3. Geleneksel Pilav Günü'nde sahnedeyiz :D . Herkesi bekleriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder