13 Mart 2011 Pazar

Vodka - Basketbol - Forum

Dün 8 ay sonra ilk defa vodka içtim. Kaza yaptığım gece içmiştim en son. En son içtiğimde vodkaya hala geçmişten kalma bir tiksinme durumları vardı ancak dün kola gibi içtim. Çok rahattı içimi. Güzeldi. Vodka Çorum vodkası. Herif rus vodkası diye sattı. Eve geldiğimde baktım, Çorum üretimi vodka. Ama tadı güzeldi.

Bugün basketbol oynamaya gittik. Herifler öküz gibi oynuyor. Eskişehir'de bizi yenen çıkmaz falan geyiği yapıyorduk bir zamanlar. Bu herifleri gördükten sonra kendime götümle gülüyorum. =D

Şekerli Yoğurt Forum fena ayağa kalktı. Her telden yazıyor millet. Ayrıca güzel bir çekirdek kadro oluştu diyebilirim. Kafan foruma sürekli girip çıktığını gördüğüm 10-15 kişi var. Güzel bir şey bu. Umarım daha da gelişir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder