31 Mart 2011 Perşembe

Yaz İçin Planlarım

Yaz yaklaşıyor. Zaten son 1 aydır Antalya ve çevresinde sağlam bir sıcak varmış. Eskişehir'de de son 1 haftadır sıcak bir hava hakim. Hatta direkt Antalya iklimine bağladı Eskişehir, yağmuru olsun, sıcağı olsun... Yaklaşık iki ay sonra yaz tamamiyle gelmiş olacak. 20 Mayıs'ta Eskişehir'den ayrılıyorum ve evime dönüyorum. Geçtiğimiz yaz talihsiz geçmişti benim için, kaza falan bok etmişti güzelim yazı. Bu sene tabii öyle olmayacak.

Mayıs sonu Kaş'a döner dönmez basketbol turnuvası olacak. Geçtiğimiz turnuvada olduğu gibi yine biz yapıyoruz tabii turnuvayı. Muhtemelen bu kez daha çok katılan olacak ve geçtiğimiz turnuvadan daha keyifli olacak. Hedefimiz bu kez en az final. Ki geçtiğimiz turnuva çok boktan bir şekilde elenmiş ve üçüncülükle yetinmek zorunda kalmıştık.

Bunun haricinde tabii grup kurma planım var. Burada çalışmalarıma hız verdim ve her gün düzenli olarak çalışıyorum. Güzel de bir repertuar oluşturdum. Sololarıyla, ritim gitarıyla tamamen hazırım diyebilirim. Bazı sololar çok fazla kastıracağı için biraz kırptım ancak bar ortamında kulağa batacağını sanmıyorum. Vokal konusunda sıkıntı var ama hala. Kendim vokal yapayım diye düşünüyorum ancak bu konuda özgüvenim yok. Sahneye çıkıp çalmak problem değil, söylemek zor geliyor. Belki biri çıkar da söyler falan umuduyla takılıyorum şu sıralar. Umarım çıkar öyle biri. Çıkmazsa da cidden gözümü karartıp yapacağım bir şeyler.

İş olarak da bir boklar düşünüyorum. Geçtiğimiz sene bir çok arkadaşın turizm acentalarına asistan olarak giridiğini ve sıkılmadan çalıştıklarını gördüm. Tabii onlar işin zorluğundan bahsettiler sürekli ama onlar yapıyorsa ben niye yapamayayım düşüncesi ile o konuda bir şeyler yapacağım. Eğer olmazsa başka bir iş bulunur, olmadı çalışmam ulan... =D Bu kadar basit. Zaten çizim yapıyoruz, elimin durmaması için çalışmaya devam etmem lazım çizim konusunda. Umarım çizimle de bir yerlere gelebilirim, artık son çare başladık bu işe ve işe yaramazsa göte geleceğim.

Ve son olarak repertuar demişken koyayım buraya, şöyle bir şey düşündüm şimdilik ve aşağı yukarı böyle olur bir grup kurarsak repertuar:

  • Metallica - Creeping Death
  • Metallica - Jump in the Fire
  • Metallica - The Four Horsemen
  • Metallica - Sanitarium
  • Metallica - Seek And Destroy
  • Metallica - Enter Sandman
  • Metallica - And Justice for All
  • Metallica - Harvester of Sorrow
  • Metallica - For Whom The Bell Tolls
  • Metallica - Fade To Black
  • Metallica - Master of Puppets
  • Metallica - My Friend of Misery
  • Ac Dc - TNT
  • AC DC - Back in Black
  • Deep Purple - Smoke On The Water
  • Nirvana - Smells Like Teen Spirit
  • Black Sabbath - Iron Man
  • Black Sabbath - Paranoid
  • Led Zeppelin - Black Dog
  • Malt - Deprem
  • Duman - Ah
  • Duman - Her Şeyi Yak
  • Duman - Bu Akşam
  • Duman - En Güzel Günüm Gecem
  • Duman - Senden Daha Güzel
  • Duman - Hatun
  • Pentagram - Şeytan Bunun Neresinde
  • Demir Demirkan - Aşktan Öte
  • Kurban - Yalan Dostum
  • Kurban - Lambaya Püf De
  • Kurban - Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
  • Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder