18 Mart 2011 Cuma

Yıllar Sonra Bir Ex İle Karşılaşmak

Evet arkadaşlar. Çok vahim bir olay ile tekrar buralardayım. Gerçi ben hep buralardayım ancak bu kez olay var.

Bundan 2 yıl önce çıktığım ve o dönem gerçekten aşık olduğum bir şahıs vardı. Gerçekten sevmiştim yani o hatunu. Zaten bilen bilir az çok, çoğu zaman güzel bir biçimde anarım onu. Bu akşam bir arkadaş facebook'ta onun linkini attı. Karşılaşma dedim, facebook karşılaşması bu.

Ekledim ben tabii. Bundan aylar önce eski sevgilisi bana gelmişti ve onun hakkında bilgi istemişti. Ben de vermiştim sonuna kadar. Sorun yaşamışlardı falan... Ayrılışımızda yaşadığım sinir harbi sebebiyle böyle bir öc alma girişiminde bulunmuştum kendimce. Bu sebeple bana kin besleyebileceğini düşünüyordum ve kabul etmesi sürpriz olurdu benim için.

Ekledim ve yaklaşık 10 dakika sonra kabul etti. Online değildi, telefondan kabul ettiğini anladım. 20 dakika sonra falan online oldu. Kabul ettikten 50 dakika sonra da beni sildi. =D Evet. Kabul ettiğinde sevinmiştim. Biraz üzüldüm sildiğinde.

Mesaj atma gereği duydum. Niye kabul ettin, niye sildin dedim. Başka biri sanmış beni, soyadımı unutmuş da telefondan kabul etmiş zaten falan... Daha önce arasını siktiğim sevgilisiyle 15 ay çıkmışlar. Evlenmeye kadar yolları varmış. Aileler biliyormuş ve nişanlıymışlar hatta. Ancak sayemde ayrılmışlar, bok etmişim ilişkilerini. Benimleyken hiç evlenme taraftarı biri değildi, çok değişmiş.

Geçmiş günlerimiz geldi aklıma. Nereden nereye ama değil mi... Bir zamanlar her dakika seni sevdiğini söyleyen insanın artık bir hiç olması. Yaşanmış onca şeyin bir hiç olması. Sizin bir hiç olmanız. Onun da bir hiç olması. Herkesin kendi yoluna bakmış ve o günlerin anlamını yitirmiş olması. Çok ilginç şeyler.

Bir sürü şey geldi aklıma. Kardeşi vardı bunun bir tane, Facebook'ta fotoğrafları vardı, koymuş. O bile büyümüş. =D Beraber gezdirirdik Kalkan sokaklarında. Hatta bu yüzden beni çocuk bakıcısı sananların bile olduğunu gördüm aylar sonra, komik. =D

Tüm anılar canlanıyor ama cidden hiç acıtmıyor. Güzel günlermiş diyip geçmek, hayatına devam edebilmek bu işte. Zamanında yaptığım tüm çalışmalar onu unutmak adına; hepsi işe yaramış. Aferin bana. =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder