16 Mart 2011 Çarşamba

Zeitgeist

Uzun süredir bloga yazı yazamıyorum. DNS ayarlarım yapık olmasına rağmen bloga bağlanamıyordum. Az önce IP'yi değiştirdim ve nihayet bloga yazı yazabiliyorum.


Dün Zeitgeist'i seyrettim. Son zamanlarda çok fazla kafa yorar oldum dünyevi olaylara. Bu bağlamda çok fazla tartışmaya girer olduk insanlarla. Atölyede de açılan bir din ve dünya görüşü sohbeti sırasında hocam bu filmi izlememi söyledi. İyi de etti.

Gerçekten çok fazla şok oldum. Horus ve İsa benzetmesi oldukça çarpıcı. Şekerli Yoğurt'ta dönen din muhabbetlerine direkt saplanabilecek bir hançer resmen bu. Ortaya attım bu durumu ancak henüz cevap gelmedi. Şaşırdım ben de. Halbuki tek tek alıntıların yapılarak cevapların verildiği hoş bir tartışma ortamı oluşmuştu son günlerde forumda.

12 Eylül olayları. Büyük savaşların başlangıçlarındaki şaibeli olaylar. İnsanlığı ele geçirme planı içerisinde olan perde arkası güçler. Cidden çok ilginç bir deneyim oldu bu belgesel benim için. Hiçbir boktan haberim yokmuş. Bir çok şeyi öğrenmemi sağladı. Belgesel o kadar başarılıydı ki, sorgulamadan kabul etmek kafama yattı.

Belgesel bir seriymiş ve serinin 2 parçası daha var. Onları da izleyip, şoklardan şok beğenmek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder