13 Nisan 2011 Çarşamba

Dexter - Çizim

Dexter'da üçüncü sezonu da bitirdim nihayet. Güzel bir sezondu. Dexter'ın en büyük problemi sezon finallerini pek bomba bitirememesi bence. Bu kez de aynısı oldu. Çok üst seviye gidiyor sezon sonuna kadar ama finalde pek tat vermiyor. Neyse, yine de iyiydi diyorum tabii.

Üçüncü sezon katil ve düşman konumunda bulunan herifi pek beğenmedim. Diğer iki sezonun alt yapısı daha iyiydi sanki. Borç para verdiği bir herifin peşine düşen ve o herifin yerini bildiği düşünülen herkesi öldürüp ortalık yere bırakan bir seri katil fazlaca uç bir karakter olmuş bence. Onu geçtim derisini niye yüzüyor... Derisini yüzmeyi geçtim, aradığı kişinin yerini bilse neden söylemesin kişi derisinin yüzüleceğini bildiği durumda... Çok saçma sapan bir şey olmuş bence o karakter. Respect respect diye gezinmesine de acayip kıl oldum. =D
Dexter evlendi tabii bir de... Çocuğu bile olacak herifin.

Her neyse bugün olmasa da yarın başlayacağım dördüncü sezona. Bu kez nereye odaklanacak konu gerçekten çok merak ediyorum. Ki bu sezon diğer üç sezondan daha iyi şeyler bekliyorum. Bu konuda konuşan herkes en bomba sezonun dördüncü sezon olduğundan bahsediyordu. Meraklıyım ben de...

Bu arada çizim olayında da ilerledim gibi biraz. En azından desen çizmek konusunda eskisi gibi zorlanmıyorum. Daha az sıkılıyorum. Hatta artık süre deseni yerleştirmeye yettiği gibi tonlamaya da yetiyor. Tam bitiremiyor ve elle tutulur bir boklar ortaya çıkartamıyor olsam da; tonlamaya giriş yapmak da bir olay tabii. =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder