26 Nisan 2011 Salı

Hayatım Pozitif Bir İvme Kazandı

Evet, son bir haftada nedendir bilinmez hep çok güzel şeyler oluyor. Çok güzel olmasa bile güzel şeyler oluyor. Şimdi bunlara değineceğim. Sanırım Kaş'a dönecek olmanın verdiği pozitif enerji ile hayat pozitif akmaya başladı.

Bundan aylar önce bir yazı yazmıştım. Bölüm Sonu Canavarı'na yazarlık başvurusu yaptığım ile alakalıydı. 3,5 ay geçti üzerinden ancak istediğim şey oldu. Bugün siteye yazar olarak kabul edildim. Ve hatta haber falan bile eklemeye başladım. O derece... (H).

Bunun dışında Kaş Tasarım'ı da elden geçirdim ve önceki halinden onlarca kat daha güzel şeyler çıktı ortaya. Aferin bana. Bu sırada Kaş Aydın Haber'den de haber geldi ve reklamımı yayınlayacaklarını söylediler. Ben de hemen gönderdim tabii hazırladığım banner tarzı şeyi. Umarım oradan bir kaç iş gelir.

Diş ağrılarım bugün sona erdi. İşgence gibiydi ama deydi. Gerçekten zor bir tedaviymiş. Bayağı acıdı "Kanal Tedavisi". Resmen sikilmişim gibi hissettim, Facebook'a da yazdım bunu. Hatun dişimi iki yerden delip köke ulaştı. Ulaşmakla da kalmadı çubukları bir soktu bir çıkardı. Resmen cinsel ilişkiye girdi dişimle. Çok fazla acıdı ama şu an mutluyum.

Yaza dair aylardır kafamda bulunan bir planın da adımlarını atmaya başladım. Yavaş istediğim noktaya geleceğini ümit ediyorum ki, şu an gelinen nokta gayet tatmin edici. Neler olacak acaba...

Son olarak... Eskişehir'de havalar ısındı. Bugün resmen sadece sweatshirt ile terledim. Yarın da hava böyle olursa şort giymeyi düşünüyorum. Umarım olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder