15 Mayıs 2011 Pazar

Beşiktaş Ulan!

Evet, bugün gerçekten çok mutlu oldum. Takım kupayı alınca nedendir bilinmez saçma bir sevinç patlaması yaşadım. =D Sanki Barcelona'yı yenip Şampiyonlar Ligi şampiyonu oldunuz falan diyenler var; gerçekten o kadar sevindim yahu. Eziklik olarak görenler var bunu ama onların ezikliği o. Siz kendi işinize bakın arkadaşım, biz yaşayalım kendi sevincimizi.

Bayağı sıkı maç oldu. Beşiktaş çok çok tutuktu maç boyunca. Guti ve Bobo yokları oynadı resmen. Heriflerin hiçbir boka katkısı olmadı. Gerçekten olacak iş değil. Quaresma, Simao, Fernandes, Sivok ve Necip gerçekten çok iyiydiler. Gerçi Quaresma çok gol kaçırdı ve bencildi ama seviyoruz ya herifi. Ne yapsa yeridir, anlık kızsam da düşününce bu adam bambaşka ve gerçekten hastasıyım yahu.


Guti 100  bilmem kaç dakika nasıl sahada kaldı anlamadım. Tayfur'un yaptığı en boktan iş buydu sanırım bu gece. Onun haricinde Bobo hatası vardı tabii bir de ama Almeida 60'ta falan girdi ve girdiğini belli etti. En azından pres yapıyor, koşuyor, hava toplarının hepsini alıyor herif. Bobo gibi topu ezmiyor, koşmamazlık yapmıyorum. Sırf koştuğu için adama hasta oluyorum. Bobo geyiği gibi gezinmemesi yetiyor yani.

Fernandes mükemmeldi. Herif 115'inci dakikada bile öküz gibi deparlar attı, çalım attı, koştu, çabaladı. Her boku yaptı. Çalımlarına zaten hastayız. Özellikle 180 derece dönmeli Zidane hareketi yok mu... Ölüyorum ona. Adam tek başına taşak geçti resmen IBB orta sahasıyla. Tabii yanında Necip'i de unutmamak lazım. Ölümüne oynuor Necip resmen. Sanırım son yıllarda Beşiktaş orta sahasına gelip giden en iyi yerli ön libero konumunda şu an. Ernst'in yokluğunu hiç hissettirmiyor hatta çabukluğuyla öne bile geçiyor bence. Bravo Necip'e.


Simao bence takımın en iyisi. Adamın tek yararsız işi yok. Sadece penaltı pozisyonunda şanssız bir pas verdi o kadar. Quaresma bu adamdan bir şeyler kapmalı bence. Çok az sahneye çıkıyor ama çıktığında da en efektif işi yapıyor Simao. Gösterişsiz ve öldürücü. Quaresma egoizm problemini yense takım fena olacak.

Quaresma aldığı her topu şutladı kaleye. Onların yarısını paslasa belki de şu an ne uzatma ne de penaltılar olacaktı. Ah Quaresma ah. Penaltılarda niye penaltı atmadı anlamadım bu herif. Acaba kendi isteğiyle mi yoksa Tayfur'un isteğiyle mi kullanmadı penaltı. O değil de penaltılar sırasındaki Quaresma'nın hali gerçekten beni bu adama iki misli aşık etti. Adam ölüyordu ya heyecandan. Ve Simao golü attığında Beşiktaş armasını öpüyordu. İşte gerçek Beşiktaş'lı, kutluyorum kendisini.

Sivok'a da değinmek lazım. Bence Beşiktaş tarihinde bu adam gibi stoper gelmedi. Hiçbir hava topunu rakibe vermiyor adam, nasıl bir yer tutuşsa artık, zıplıyor ve direkt kafasına oturuyor top. Onun haricinde maç içinde sürekli takip ediyorum, hep arkadaşlarını morallendirmek ve gaza getirmek için çabalıyor bu adam. Sivok'un bu tavırları Toraman'ı anımsatıyor bana. Toraman'ın nasıl bir Beşiktaş aşığı olduğu malum zaten, Sivok'un da ondan aşağı kalır yanı yok bence.

Ve son olarak, Almeida'ya mutsuz diyor bizim medya. Gördük bugün kupa töreninde. Onun kadar mutlu ve coşkulu ikinci bir adam göremedim ben (biraz da Nihat vardı, çok bir bok yapmış gibi...). Herif resmen zafer sarhoşu olmuştu ve mutluluğu her halinden belli oluyordu. Umarım gitmez sezon sonu. Bobo'dan kat be kat kaliteli bir oyuncu ve kalmasını istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder