4 Mayıs 2011 Çarşamba

Uzun Zamandır Yazmıyordum

Son 2 yıldır özellikle Lise'nin bitmesi ile birlikte bayağı bir boş ve amaçsız yaşamaktaydım. Eskişehir'e gelmemle birlikte ufak çaplı bir amaç yerleşti hayatıma. 6 ay önce bana sormuş olsalardı, 6 ay sonra kendini nerede görüyorsun diye; eminim ki GSF için hazırlanıyor olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi. Hayatımın hiçbir döneminde resim ve çizime ilgi duymadım. Ama işte görüyorsunuz, hayat sürprizler ile dolu. İnternette görülmüş bir çizim atölyesi ilanı ile başlayan bir hikaye; sanıyorum ki GSF'ye girmek ile sonuçlanacak. İlerde anlatacağım güzel bir hikaye olur bence. =D

Bölüm Sonu Canavarı maceram da gayet güzel gidiyor. Gerçekten büyük bir heves ile yazıyorum oraya. Daha öncekiler gibi değil. Okunuyor olduğumu bilerek yazmaktan ötürü olsa gerek, haber aramaktan, haber girmekten hiç vazgeçmiyorum. Sabah uyandığımda ilk işim yeni haber var mı diye siteleri kontrol etmek oluyor. Akşam atölyeden geldiğimde de aynen bu şekilde, Gametab'a giriyor ve haberleri kontrol ediyorum. Hoşuma gidenleri siteye ekliyorum ve seyrediyorum. Yönetim sayfasını yeniliyorum, kaç kişi okumuş diye bakıyorum. O kadar güzel bir şey ki bu...

Son 10 gün artık. Sktir olup gidiyorum Eskişehir'den. Bilmiyorum özler miyim burayı. Sanmıyorum aslında. Düşünüyorum, Eskişehir'e dair pek fazla güzel şey gelmiyor aklıma. Eskişehir'i anlamlı kılan tek şey Garaj Atölye oldu sanıyorum ki. Kaş'a döndüğümde "ne bok yedin Eskişehir'de" diyenlere cevap olarak verebileceğim tek şey atölye. Hoş. Güzel zamanlarımız geçti gerçekten. Fazlasıyla eğlenceliydi o ortam. Lise sondayken sırf geyik yapmak için okula giderdim, Atölye'de aynen o kıvama gelmişti neredeyse. Ve Eskişehir'e dair özleyeceğim tek şey orası olacak sanırım.

İyi güzel döneceğiz Kaş'a ama 28 Mayıs'a sınav koymuşlar. Ne bok yiyeceğim kara kara düşünüyorum.

Ve son olarak Atölye'den Utku'nun önerdiği ve gerçekten çok çok beğendiğim bir şarkıyı koymak istiyorum. Pek huyum değildir ama içimden geldi bu şarkıyı koymak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder