10 Mayıs 2011 Salı

Ve Dönüyorum

Bu gece tüm malları Kaş'a gönderdim. Geriye sadece laptop, gitar ve 2 çanta kaldı. Dönerken sadece onlar olacak yanımda. Bir kaç eşya bıraktım gidene kadar yaşabilmek için evde; onları muhtemelen kargo ile göndereceğim son gün. Cuma gecesi komple dönüyorum Kaş'a.

Perşembe günü elektrik ve doğalgaz aboneliğimizi kapattıracağız. Bunlardan toplamda 350 lira kadar depozito parası gelecek. Ayrıca ev için verdiğimiz 350 lira var. Elimize güzel para geçecek dönerken. Bu yüzden dövme yaptırma kararı aldık. Cuma günü öğleden sonra dövme yapılacak. Ayrıca yine cuma günü kanal tedavimin 3. seansı olacak, sabah saatlerinde. Acı bir gün olacak sanırım benim için... =D

Dövme demişken, ne yaptıracağımı sabitledim kafamda. Daha önce sürekli bacağıma Gibson Les Paul yaptırmak bahsediyordum ama vazgeçtim ondan. Çoğu kişinin "gitar ne ulan" falan gibi tepkileri ve gitarın anatomik yapısı sebebiyle çok şekilsiz duracağından ötürü komple attım gitar olayını. Sol kolumun alt ve dış kısmna "And Justice for All" yazdıracağım. Bildiğiniz veya bilmediğiniz üzere bu, Metallica'nın 4. stüdyo albümünün adı ve Amerikan Anayasasının son cümlesi.

Şöyle bir font ile yazılacak yazı.
Utku sağolsun bize bir kıyak yaptı ve arkadaşını bize mükemmel bir indirim ile dövmeyi yapmaya ikna etti. Gerçekten iyi oldu bu. Başka birine yaptırmaya kalksak dünya para ödeyecektik. Neredeyse tek dövme fiyatına iki dövme yaptıracağız şu anki fiyat ile. Bakalım neler olacak, nasıl olacak... Heyecanla cumayı bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder