26 Mayıs 2011 Perşembe

Yeni Gitar Alıyorum

Oha. Bayağı uzun zamandır yazmıyorum blog'a. Aslında şu an bile ne yazacağımı bilmiyorum ama hadi bakalım. Çıkar tabii bir şeyler.

Kaş'ta hayat bayağı bir yoğun geçiyor. Nedendir bilinmez gerçekten bayağı bir yoğunum. Dexter bile izleyemez oldum. Dexter'ı geçtim, BSC'ye haber bile girecek zaman bulamıyorum. Peki ne bok yiyorum...

Turnuva işleri ile uğraşıyoruz. Sponsordur, başvurulardır... Zaten bu iş için dışarıya çıkınca banko 5-6 saat gidiyor kafadan. Gece de takılıyoruz dışarıda. Özlemişim Kaş'ı ama ne hikmekse pek gezemiyoruz. Sadece mal gibi oturup bir şeyler içiyoruz. Tabii ben alkolü bıraktığım için çoğu zaman kola veya fanta içiyorum. Bu çok sikindirik bir şey ya, millet meydanda koparken dahi biz kuyku köşede mal mal oturuyoruz. Çok seviyorlar bizimkiler bunu. Bana daral getiriyor resmen.

Turnuvaya şu ana kadar 12-13 takım falan katıldı. Muhtemelen pazartesi günü başlayacak. Çok sağlam takımlar var. Yarı final oynarız diye düşünüyorum ben. Bakalım neler olacak...

Bu arada bir web sitesi işi aldım. Ondan gelecek para ve daha önce elimde bulunan paralarla yeni bir gitar alacağım. Epiphone Special 2 veya Cort CR100 almayı düşünüyorum. Muhtemelen tercihim Cort'tan yana olacak. Şu ana kadar hiçbir problem yaşamadım donanımsal açıdan Cort'ta. O yüzden sağlam gitar bence Cort. Düzgün kullanırsan en ucuz gitarı bile 3 sene problemsiz götürüyor. Muhtemelen tercihim Cort'tan yana olacak. Ayrıca görüntü olarak da çok cazip geliyor Cort CR100. Sanıyorum ki bir hafta içinde gitarı alırım. Veya en kötü ihtimal iki hafta içinde...

Heyecanlıyım vallahi. Çok istiyordum Les Paul kasa bir gitarım olsun, sonunda olacak gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder