27 Temmuz 2011 Çarşamba

Harry Potter - Fethiye - Araba

Geçtiğimiz günlerde farklı bir gün yaşamak adına Koray ile birlikte Fethiye'ye gittik (hayır, keraneye gitmedik). Harry Potter'ın son filmi Harry Potter ve Ölüm Yadirgarları Bölüm 2'yi seyrettik. Güzel filmdi. Harry Potter serisinin en iyi filmiydi ve gittiğimize deydi. Sırf bu film için tüm Harry Potter serisini izlemek zorunda kalmıştım geçtiğimiz hafta. Ona da deydi diyebiliriz. Harry Potter ilk başlarda çocuk filmi havasındayken sonlara doğru iyi toparlandı ama yine de bir çocuk filmi havası hep mevcut. Sinemada bizim haricimizde 3 büyük insan, 4 tane de 12 yaş altı çocuk vardı. O derece...

Her neyse... Filmden sonra Ölüdeniz'e gittik. Daha önce bundan yaklaşık 10 yıl önce gitmiştim oraya. Hatırladığım kadarıyla girişinde dinazor heykeli gibi bir şey vardı. Hala duruyordu o heykel. Fethiye ve özellikle Ölüdeniz'de ikinci dil olarak esnaflar rusçayı tercih ediyorlar ve tabelalarında rusça kullanıyorlar. Bu bağlamda ortalık rus kaynıyordur diye düşünüyordum ve farklı bir ırk göreceğimiz için (Kaş'taki mature almanlar haricinde) mutluydum ancak olmadı. Ölüdeniz çok vasat. Gerçekten... Bizim Akçagerme'deki sosyal yapı nasılsa, orada da aynı. Hep yerli ameleler takılıyor plajda. Hiç beğenmedim. Ama suyu güzeldi, ılıktı. Çok işiyorlar herhalde. Akçagerme de çok ılıktır mesela...

Bu arada araba sürmeye başladım. 1 haftadır sürekli pratik yapıyorum. İlk olarak anayolda başladım. Gayet akıcı kullanıyorum. Dün şehir içine de girdim. Çok keyifli gerçekten. Motordan çok daha keyifli ve hastası oldum.

Plan yaptık. Araba kiralayacağız Ağustos sonunda ve gezeceğiz. Fethiye, Marmaris, Bodrum. Rota bu. Umarım gerçekleştiririz. Ki gerçekleştiririz... Koray'ın kafasına sokarsan bir işi, o çoğu zaman olur. Bu da olacaktır ne pahasına olursa olsun. =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder