11 Temmuz 2011 Pazartesi

Son Bir Sene

Evet. 9 Temmuz 2010'dan itibaren, şu güne kadar devam etmekte olan bir bokluk var hayatımda. Niyeyse her şey hep benim istediğimin tersinde veya dışında gelişiyor. Buna gerçekten anlam veremiyorum, neden böyle oluyor çözemiyorum.

Tam bir sene önce yaptığım kaza ile başladı bu durum. Kaza ile gebermeye ramak kala hayatta kalıp, zibilyon tane yara bere sahibi olmuştum. Hem fiziksel hem de psikolojik olarak bayağı yıprandım. Çok büyük bir özlemle beklediğim yazım zehir oldu. Sikilmişten beter oldum resmen.

O olaydan yaklaşık bir ay sonra belli bir düzen tutturmuş olduğum sevgili şahsımdan kendi salaklığım yüzünden ayrıldım. Niyeyse ona siktir çektim, kız beni bırakmadı ancak ben hep ayrılmak için ısrarlıydım. En sonunda benim yerime başka birini buldu ve beni terketti. Hala da o şahısla çıkıyorlarmış. Evliliğe kadar yolları var sanırım. =D Benim için kötü olmuştu bu durum. İlk başlarda hoştu, hiç umursamadım ama düzenli bir cinsel hayatımın artık olmadığının kafama dank etmesi ile birlikte bu durum kötü olduğunu anladım. Kız benden ayrılınca iyi bir düzen tutturmuş anlaşılan, bir senedir çıktığına göre herifle. Demek ki bende bir cenabetlik varmış.

Bunların haricinde YGS ve LYS sonuçları da oldukça boktandı. Geçen sene hiç yoktan iki yıllık İşletme Yönetimi kazanmıştım ama gitmemiştim; bu sene daha beteri oldu ve AÖF'ye talim ettim. AÖF geldi. Bununla da yetinmeyip, Eskişehir'e taşındım. Sırf AÖF için... İklimi çok boktandı oranın ve 5 ay zehir gibi geçti. Eskişehir günlerimin hiçbir döneminde mutlu olmadım.

5 ay kursa gittim, çizim kursuna. GSF umutu ile başladım ve belli bir noktaya geldim. Ama yok, onda da ışık yok. Son bir aydır elime kalem almadım ve 5 aylık emeğim her geçen gün eriyor.

Son bir senedir aşk meşk işlerinde de tam bir fiyasko yaşanıyor. Öyle bir insan haline geldim ki, sanki ben bayağı bir bokmuşum gibi insan beğenmiyorum. Son bir senede hoşuma giden ve yazılabilir olarak gördüğüm insan sayısı 1. Evet 1, bir. O da olmadı zaten.

Grup işlerine başlayacağım diye plandım. Bu işte direkt olarak benimle birlikte olacağını düşündüğüm ve plan yaptığım insan 2 aylığına İstanbul'a gitmiş. Hiçbir bok yediğim yok.

Yine de ufaktan güzel şeyler de olmadı değil hani. Web tasarım işine dönüşüm ile birlikte en azından kendi kendimi idare edecek parayı kazanmamı sağlayacak işler aldım. Şu an hala piyasadan para alacağım var. Alamıyorum gerçi ama var... Kendime yeni bir gitar aldım. Les Paul kasaya olan hayranlığımı Cort dandikliği ile birleştirip kendime Cort CR100 isimli gitarı aldım. Bu gitar önceki gitarımdan biraz daha iyi.

Bu şarkı da bana gelsin. =D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder