26 Ocak 2012 Perşembe

Hakem Real Madrid'i Troll'ledi

Futbol hakkında pek yazmıyor olsam da bu konuda bir iki bir şeyler yazmak istiyorum. Belki de maçın kalitesinin verdiği gaz ile alakalıdır, bilemiyorum.

Coentrao çok vasat.
Real Madrid sanırım ilk defa Barcelona karşısına "defansif" olmayan bir kadro ile çıktı. Yani olması gerekeni yaptı, normalde oynadığı oyun şablonu ile sahada yer aldı. Durdurmak için çıkmadı sahaya. Bu sebepten olacak ki hiç olmadığı kadar etkili oynadılar. Özellikle ilk yarıda oldukça net pozisyonlardan yararlanamadılar ve 40 dakika boyunca net bir pozisyon vermediler kalelerinde. Ta ki ilk yarının son 5 dakikasında gelen iki gole kadar. Gerçekten çok şanssız bir ilk yarı oynadı Real Madrid. Gol atmamasını geçtim, o kadar iyi oynadıkları bir yarıyı 2-0 geride kapattılar. Yüreğim sızladı desem yeridir. Özellikle Ronaldo'nun ilk gol sonrasındaki tepkisi görülmeye değerdi.


İkinci yarıda Real Madrid yine bildiğimiz gibiydi. İlk yarıdaki oyunlarını oynamaya devam ettiler. 2-0'ın verdiği moral bozukluğuna rağmen ayakta kalabilmeleri çok önemliydi ve bunu başardılar. 2-3 dakika içinde ilk yarıda 2 gol yemişlerdi, bu kez ikinci yarıda aynı senaryoyu kendiler lehine tekrarladılar. Benzema golü attığında ayağa fırladım. Beşiktaş'ın Antep'e attığı son dakika golü kadar ateşli bir sevinç olmasa da oldukça sevindim bu gole. Daha sonra bekledik 3. gol gelsin diye ancak hem hakem izin vermedi, hem de tiyatrocu Barcelona oyuncuları. Yazık oldu Real Madrid'e.

Xabi Alonso, Real Madrid'in beyni
değil taşşağı bile olamaz.
Şöyle hakemleri avrupada görmek bir yana bu denli büyük maçlarda görmek beni oldukça şaşırttı. Türkiye'de bile bu kadar futbol katili hakem bulmak oldukça zor. Yaptığı tüm hataları veya tartışmalı kararları geçtim ancak son dakika o serbest vuruşu kullandırmamak ne demek oluyor? Bir türlü çözemedim, neyin kafasını yaşıyordu, ne düşünüyordu acaba hakem.

Sahada Real Madrid için tam bir savaş veren Ramos'u izlemek büyük keyifti. Geçen sezon Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldığımız maçta Toraman buna benzer bir savaş vermişti. Onu çağrıştırdı zaten direkt. Son dakikalarda yediği sarı kart kesinlikle çok ağırdı. Madem atacaksın, daha önceki pozisyonların birinde atsaydın be arkadaş. Bu kadar basit kart mı olur? Ama Ramos iyi yaptı, hiç sinir yapmadı ve hakemin elini sıkıp terketti sahayı. Tebrik ediyorum kendisini.

Her neyse... İkinci yarıda yusuf yusuf eden Barcelona ve sus pus olan seyircilerini görmek harikaydı. Bu maç Barcelona tabusunu ve fobisini ortadan kaldıracaktır diye düşünüyorum. En azından Real Madrid gelecek sefer daha özgüven dolu çıkacaktır Barcelona'nın karşısına.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder