15 Ocak 2012 Pazar

NBA All-Star 2012

NBA'i en son lise 2 dönemimde düzenli olarak takip ediyordum. Daha sonraki dönemlerde ilgim azalmış ve daha sonra komple yok olmuştu. Ancak bu sene özellikle okulun basketbol takımında antrenmanlara başlamam ile basketbola olan ilgim bir anda tekrar en tepeye çıktı. Eskiden saat problemi olurdu, maçları yarım yamalak seyredince bile mutlu olur, NBA takip ediyorum diye hava basardık. Şimdi ise uyku derdim yok ve maçları birebir takip edebiliyorum. Çok hoş bir durum.

Hatırlıyorum geçmişi. NBA Live 2004 oynadığımız dönemleri. T-Mac ile harikalar yaratırdım. O dönem iki yıl üst üste sayı kralı olmuştu. Şu an Durant'in konumu neyse, o zamanlar onun konumu oydu. Tabii şanssız bir sakatlık geçirmişti ve sonra bir türlü toparlanamadı. Ama benim için hep efsanedir T-Mac. Kırmızı Houston forması, 1 numara Tracy McGrady...

Her neyse, NBA All-Star 2012'nin takım anketi başlamış durumda. Tabii ki hemen seçimimi yaptım. Kimleri seçtim görelim.

Batı


Batı'yı seçerken ikilemde kaldığım tek mevki kesinlikle Center oldu. Bynum ile Okafor arasında kaldım. Daha sonra bir takımdan iki oyuncu seçmekten pek hazetmediğim ve Okafor New Orleans'ın yıldız oyuncusu olarak kabul gördüğü için Okafor'u seçtim. All-Star organizasyonuna takımında yıldız olan oyuncunun gitmesi daha makul bir seçim olarak geldi. Onun haricinde Chris Paul, Durant ve Kobe'nin seçilmesi zaten allahın emri. PF seçimimde de biraz düşündüm kimi seçsem diye. Nowitzki bu sezona pek iyi başlayamadı. Kevin Love iyi başladı ve Minnesota'da Garnett'ten sonra takımı en çok heyecanlandıran oyuncu olmayı başardı. Bu sezon da iyi oynuyor. Yakışır bence All-Star'lık. Kevin Love olmazsa Gasol olur muhtemelen PF.

Doğu


Doğuda seçim oldukça kolay oldu aslında. Şu kadroda burun kıvırılacak tek adam var, o da Josh Smith. Neden seçtim onu? Seçtim çünkü Atlanta'yı yakından takip ediyorum ve bu adam takımı sürüklüyor. Miami'ye vurdukları tokattan ve benim iddaa kuponlarımı yatırarak sürpriz yapmak konusunda oldukça başarılı oldukları için ister istemez takip etmeye başladım onları. Diğerleri için söylenecek laf yok zaten. James şu an sayı krallığında tepede. Wade'e ise kimsenin bir itirazı olamaz, Wade abi sonuçta. Derrick Rose, MVP. Howard, hayvan. 

Şu kadroları karşı karşıya görmek harika olur. Bakalım, 3 hafta kaldı maça. Sabırsızlıkla bekliyoruz.

2 yorum:

  1. Sayı krallığında tepede Kobe var. Kobe 32.0, Lebron 29.5.

    YanıtlaSil
  2. Aynen ya, 48-40-42 ile geçmiş.

    YanıtlaSil