4 Şubat 2012 Cumartesi

Are You There, Chelsea?

Takip ettiğim dizilerin neredeyse çoğunun sonuna gelmiş veya yeni bölümleri için sürekli beklemek mecburiyetinde oluyor olmam sebebiyle yeni dizi arayışlarına giriştim. Bunun sonucunda Terra Nova, Game of Thrones ve Walking Dead'in pilot bölümlerini seyrettim. Hiçbirini tutmadım.


Dizi kuraklığı sebebiyle bir ara How I Met Your Mother'ı tekrar izlemeye başlamıştım ama onun da devamını getiremedim, kaldı öyle. Şimdi yepyeni bir dizi buldum ve bayağı sevdim. Are You There, Chelsea?

Chelsea biraz şişko ve balık etli. Ama
yine de hoş hatun.
Bana hali hazırda en az 2-3 sezonluk bölümlerinin bulunacağı bir dizi olmalıydı aslında. Ama olsun, fazla dizi göz çıkartmaz. Her hafta yeni bölümü çıkıyor sanırım. Bu gece çekilmiş olan tüm bölümlerini seyrettim dizinin. Yani bu da dört bölüm izlediğim anlamına geliyor.

Sarışın bir hatun var Chelsea isminde. Barda çalışıyor, çocuklu bir kız kardeşi var. Chelsea alkolik ve tam bir sürtük. Her önüne gelenle sevişiyor. Zaten dizi tamamen seks üzerine kurulu esprilerden ibaret. Bu da çoğu kesimin hoşuna gidecektir. Zira Türkiye'de cinsellik diyince bile bıyık altından gülen insanların olduğunu, filmlerde küfür duyunca kahkahalar atarak gülen bir izleyici kitlesinin olduğunu vs. düşünecek olursak; ülkemizde tutulabilecek bir yapım bence.

Şu an son dönemde Türkiye'de çok popüler olmuş iki dizi var kanımca. Biri HIMYM diğeri TBBT. Yaklaşık iki yıl sonra bu tarz bir patlamayı Are You There, Chelsea'nin yapabileceğini düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder