12 Mart 2012 Pazartesi

Basketbol Turnuvası ve Müzik Yarışması

Formam ve Milka İneği desenli
battaniyem.
Okula kaydımı yaptırdıktan sonra ilk icraatlarımdan biri Basketbol takımına girmek olmuştu. Yaklaşık 3-4 aydır okul takımı ile birlikte antrenman yapıyorum. Sonunda maç zamanı geldi çattı. Yarın turnuvadaki ilk maçımızı oynayacağız. Rakip ise Nazilli İBBF. Geçen sene bize karşı kazanmışlar ama bu sene takım biraz daha iyiymiş bizim ve kazanacağımıza inanıyorum ben. Son antrenmanda formalar dağıtıldı. Ben 14 almak istemiştim ilk başlarda ama sonradan fikir değiştirip 6 numarayı aldım. King James'e selam olsun.

Bunun haricinde okulda müzik yarışması var. Nazilli MYO  sözüm ona "o ses'i" arıyormuş. Ahaha. Yarışma format olarak oldukça kötü. Herkes çıplak ses ile şarkı söyleyecek. Gitar çalabilenlerin klasik gitarları ile kendi seslerine ritim alt yapısı koyma şansı tanınıyor. Fakat şöyle bir durum var, elektro gitar çalanlar için herhangi bir şey düşünmemişler. Bu konuyu görevli hoca ile görüştüm ve sadece ben elektro gitar ile yarışmaya katılacağım. Oraya amfi götüreceğim ve enstrümantal bir şey çalacağım. Çalacağım şeye de karar verdim, Steve Vai - For The Love of God. Muhtemelen yarışmayı kazanamayacağım. Jüri 40 yaş üstü okutmanlardan oluşuyor olacaktır ve yarışmayı günümüzün popüler bir pop şarkısını söyleyen kızın teki kazanacaktır. Olsun, ben yine de şansımı deneyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder