19 Haziran 2012 Salı

Ne Oldu Ne Bitti

Ve nihayet okul bitti ve yaza giriş yaptık. Okulun bitmesi bir yandan iyi bir yandan kötü oldu. Nazilli'deki hayata alışmıştım ve şu an evimi özlüyorum. Kaş'ta yaşam bitik, hiçbir şey yok. Neden böyle buralar hiç anlamıyorum. Kaş potansiyeli yüksek bir tatil beldesi ama işin eğlence yönünü bir türlü karşılayamıyor kendi içinde.

Her neyse... Öncelikle grup işlerinden bahsetmek istiyorum. Bu yaz Antalya'da bir bar bulup çalmayı düşünüyorduk ama bulamadık. Cenk ile iki gün Antalya'da kaldık, gezdik tozduk, baktık mekanlara ama bulamadık boş bir yer. Sonuç olarak Antalya işi şimdilik yalan olmuş gibi görünüyor. Altınoluk'ta Cenk bir ayar atarsa belki orası olabilir. Ki olursa hoş olur. Giderim yani. Kaş'tan iyidir her yer.

Önümüzdeki hafta Nazilli'ye gideceğim. Bütlere girmeyi düşünmüyordum aslında ama Cenk mantıklı bir kaç söz ile fikrimi değiştirmeyi başardı. O yüzden gireceğim sınavların bir kaçına. Nazilli'de son kez grup olarak birleşeceğiz belki de... Stüdyo falan yaparız muhtemelen. Çok hoş bir repertuar hazırladık, yaklaşık 40 şarkı var şu an ve ben neredeyse hepsini ezberledim. Ufak tefek şeyler hariç hazır gibiyim.

Antalya'da çalan adamları görünce ne kadar çok çalışmam (ız) gerektiğini anladım. Adamlar gerçekten hakkını vererek çalıyor. Ayrıca gitarları ve tonları da mükemmel. Yeni bir gitar almayı düşünmüyordum fakat şu an düşünüyorum. Elimdeki gitarı satışa çıkarttım Sahibinden.com'da. Onu satıp, üstüne biraz daha para koyup Epiphone Les Paul Plain Top alacağım. Babamdan istedim kredi kartı, olumlu yanıt verdi. Gelecek ay alacağım muhtemelen aleti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder