8 Aralık 2013 Pazar

Flört Konseri

Okulu uzatmam ile birlikte bir senemi daha Nazilli'de geçiriyorum. Burada Yalı Live haricinde canlı müzik mekanı yok. Ara ara güzel gruplar geliyor. Geçtiğimiz yıl Kurtalan Express gelmişti, ona gitmiştim. Ayrıca Istanbul Arabesque Project gelmişti fakat ona gidememiştim. Bu yıl Can Gox ve Flört sahne aldı. Can Gox'u kaçırsam da Flört'ü hiç affetmedim.


Az seyirci vardı. Sebebi Flört'ün tanınmaması veya Nazilli'nin potansiyelinin düşük olması değildi. Vize haftası yeni bittiğinden tüm öğrenciler bir hafta memleketlerine döndükleri için Nazilli boştu. Bu yüzden konser de boştu. Ozan Kotra'nın diş ağrısı sebebiyle biraz sıkıntılı bir konser oldu ancak yine de bizleri eğlendirmeyi başardılar. Az kişi olmasından dolayı olsa gerek sürekli olarak bizimle iletişim halindeydi. Her parça arasına ufak sohbetler sıkıştırdılar. Yer yer güldürdüler, bazen güzel düşündürücü laflar ettiler. Özellikle Türkiye'yi vuran pop müzik saçmalığına dem vurdukları anlarda herkesten büyük bir alkış koptu.

Seyircinin istediği hemen hemen tüm parçaları çaldılar. Konser havasında değil bar programı havasında geçen bir gece oldu. Kafayı Yedim'i çalmalarını çok istiyordum, bizzat kendimiz istedik ve çaldılar. Özellikle introsu çok hoşuma gidiyor o şarkının. İlk Flört dinlemeye başladığım zamanlarda o introyla kafayı yiyordum. Bir türlü olmuyordu. Konser sonrası tekrar çalmayı denediğimde bu kez başardı. 2 senede kulağımın muazzam bir biçimde gelişmesi ile alakalı olarak çalabildim tabii ki.

Konser sonrasında Ozan Kotra apar topar hastaneye gitti. Diş ağrısı sebebiyle. Çağatay Kehribar ve Timsah ise tekrar içeriye dönerek tek tek herkesle fotoğraf çekindi. Akabinde bizlerle de kısa süreli bir sohbet ortamı oluşturdular. Oldukça sıcak kanlı ve cana yakın insanlar. Ne sorduysak cevapladılar. Astomkonte'yi bile sordum, ona bile içtenlikle verilen bir cevap ile karşılaştım. :D Çağatay Kehribar'ın penasını da almayı ihmal etmedim tabii. Ayrıca kendisi ile Türk Gitar için yapacağımız bir röportajın da sözünü aldım. Hatta soruları yolladım bile. En kısa zamanda geri dönüş yapacaktır.

1 yorum: